Monday, July 16, 2007

Song #12


Tonight I'm feeling like an animal
Tonight I'm howling inside
Tonight I'm feeling like an animal
Tonight I'm going wild

And all I want is to be with you again
And all I want is to hold you like a doll
And all I want is to be with you again
With you again
Just to hold you like a doll

Tonight I'm screaming like an animal
Tonight I'm losing control
Tonight I'm screaming like an animal
Tonight oh I'm getting so low


And all I want is to be with you again
And all I want is to hold you like a doll
And all I want is to be with you again
With you again
Just to hold you like a doll
That's all I want
The Cure "All I want"

2 comments:

bitsounds said...

o "Kiss Me, Kiss Me, Kiss Me" foi o último álbum que gostei dos Cure, esta "All I want" era das minhas favoritas, mas já foi à tanto tempo q já nem me lembrava dela, boa recordação ....

Caty said...

Eu não consigo desgostar de nenhum álbum dos Cure. O Kiss Kiss Kiss é um dos meus preferidos, gosto de uns mais do que de outros, mas não posso dizer "Deste não gosto". Eu gosto muito do Bloodflowers, ao contrário da maioria das pessoas.
Mas a minha opinão é tendenciosa :)